(02)566 90 60 tajnistvo@os-kapela.si

Učenci 6. in 8. razreda ta deden, od 5. do 9. oktobra 2020, preživljajo v Centru šolskih in obšolskih dejavnosti Vojsko.

Prvi dan

Varno so prispeli in se namestili ter opravili že prvi, dejavnosti poln, dan. Po uvodnem sestanku so se odlično najedli, nato pa se odpravili na dejavnosti. Učenci 6. razreda na nordijsko hojo in orientacijo, 8. razred pa raziskovat naravo in živali. Po večerji pa so imeli še šaljive igre, kjer so se dodobra nasmejali. Vsi se dobro počutijo in vas lepo pozdravljajo.

Šola v naravi 1. dan (klikni na sliko za ogled albuma)

Drugi dan

Drugi dan se je začel z jutranjim pohodom na bližnji hrib Školj. Po zajtrku pa so učenci 6. razreda šli plezat in streljat z lokom. Učenci 8. razreda pa so v gozdu gradili zavetišča oziroma bivake.

Po malici se šestošolci spoznavali gozd in rastline v povezavi s človekom. Osmošolsci pa so plezali na umetni steni in streljali z lokom.

Po kosilu je sledil kratek počitek, nato pa so šli šestošolci na pohod do izvira potoka Gačnik, kjer so iskali, opazovali in raziskovali vodne organizme. Osmošolci pa so spoznavali orientacijo.

Sledil je kratek predah, po večerji pa so osmošolci skozi igro razmigali možgane in telo, šestošolci pa so si ogledali film Gajin svet. Če so včeraj še imeli energijo za nočni klepet, je danes od 22.00 v domu zavladala popolna tišina.

Šola v naravi 2. dan (klikni na sliko za ogled albuma)

Tretji dan

Tudi tretji dan je bil za učence zelo aktiven. Zaradi napovedanega dežja smo načrtovali dejavnosti v prostorih CŠOD. Po jutranji telovadbi in zajtrku so se učenci spoznali z rogotki Lego Mindstorms in se spoprijeli z osnovami programiranja robotkov. Pripravili pa so tudi odlične idrske žlikrofe, ki je tukaj tradicionalna jed. Žlikrofe, ki so jih naredili sami, smo za kosilo tudi pojedli in moram povedati, da so bili zares odlični.

Po kosilu pa so se v manjši skupinah pomerili v orientaciji po okolici doma. Po orientaciji pa razne igre.

Zvečer pa so se učenci 6. razreda skozi tekalno/miselno različico igre Človek ne jezi se razgibala tako telo, kot možgane, osmošilci pa so si ogledali film Gajin svet.

Šola v naravi 3. dan (klikni na sliko za ogled albuma)

Četrti dan

V četrtek smo se prebudili v prelepo sončno jutro in sonce nas je spremljalo ves dan. Kot običajno smo začeli z jutranjo telovadbo, po zajtrku pa so šestošolci v gozdu izdelovali bivake, osmošolci pa so raziskovali življenje v potoku Gačnik.

Po malici so si šli šestošolci ogledat, no ne samo ogledat, živali, ki jih imajo v CŠOD Vojsko. Prav poseben dogodek je bil piton Boris. Osmošolci pa so medtem brskali po gozdnih tleh in iskali živalice, ki razgrajujejo odpadle rastline in umrle živali v gozdu.

Po kosilu je sledil zelo kratek odmor in že so se šestošolci odpravili nazaj v gozd, tokrat enako kot prej osmošolci, raziskovat živalice v gozdnih tleh. Osmošolci pa so se odpravili na nordijsko hojo, ki jih je zelo navdušila. Šestošolci so iz gozda nato šli na igrišče, kjer so imeli igro, v kateri so morali sodelovati, osmošolci pa so si šli ogledat živali doma. Po omenjenih aktivnostih se učenci med čakanjem na večerjo sprostili z raznimi aktivnostmi v okolici doma (nogomet, odbojka, lovljenje…).

Po večerji je Zala v skupnem prostoru pripravila rajalne igre, ki so bile odlične. Za konec dneva pa je bila na vrsti igra “Misija ne/-mogoče”.

Šola v naravi 4. dan (klikni na sliko za ogled albuma)

Peti dan (gremo domov)

Zadnji, peti dan šole v naravi, se je na učencih že pokazala utrujenost ter želja po vrnitvi domov. “Kufre” smo spakirali že pred zajtrkom, potem pa so sledile dejavnosti. Poleg iger, ki so od ekipe zahtevale obilo sodelovanja in dejavnosti v gozdu, so lahko še streljali z lokom in se spoprijeli s plezalno steno. Nekoliko neučakani smo se še enkrat odlično najedli. Stvari smo naložili na avtobus, sledilo je slovo ter spust do Idrije, kjer smo si ogledali Divje jezero ter najkrajšo slovensko reko Jezernico (55m). Komaj smo še zbrali energijo za poslovilno slikco.

Šola v naravi 5. dan (klikni na sliko za ogled albuma)

Orodna vrstica za dostopnost